FAQ

Dostępne formy płatności:

  • Przelew online za pośrednictwem portalu przelewy24.

Termin wysyłki:

  • Dostawa elektroniczna nastąpi automatycznie po dokonaniu i zatwierdzeniu płatności przez Kupującego, nie później niż w ciągu 24 godzin od dokonania płatności.
  • Pamiętaj proszę, że wpłaty są księgowane tylko w dni robocze i tak przelew nadany w piątek wieczorem dotrze do mnie dopiero w poniedziałek w późniejszych godzinach.
  • Produkty materialne wysyłane są za pośrednictwem Paczkomatu Inpost.

Czas dostawy:

  • Dostawa produktów materialnych ma miejsce z reguły w terminach:
  • Paczkomaty Inpost – w ciągu 2 dni roboczych od dnia następującego po dniu nadania paczki.

Czy mogę zmienić swoje zamówienie?

  • Do momentu wysłania przez Ciebie przelewu możesz dowolnie modyfikować swoje zamówienia lub je anulować.

Czy mogę anulować swoje zamówienie?

  • Zamówienie zostaje realizowane w momencie wysłania przez Ciebie przelewu, jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś(-eś) nie musisz nic anulować. Jeżeli przelew został już nadany, nie ma możliwości anulowania zamówienia.

Jak zapisać się do lub wypisać się z Newslettera?

  • Na powiadomienia mailowe o nowych produktach możesz zapisać się podczas zakupów lub zakładając konto na naszej stronie.
  • Wypisać możesz się klikając w link wypisz, który znajduje się w każdym mailu, a także usunąć swój adres z listy na naszej stronie.

Czy mogę podzielić się zakupionymi produktami z innymi osobami?

  • Nie. Cena produktów obejmuje licencję na wykorzystywanie tylko przez jedną osobę i jest przypisana do konkretnego adresu email. Nie udostępniaj jej osobom trzecim, ponieważ możesz zablokować sobie możliwość pobierania materiałów w przyszłości.