FAQ
Dostępne formy płatności:
- Przelew online za pośrednictwem portalu przelewy24.
Termin wysyłki:
- Dostawa elektroniczna nastąpi automatycznie po dokonaniu i zatwierdzeniu płatności przez Kupującego, nie później niż w ciągu 24 godzin od dokonania płatności.
- Pamiętaj proszę, że wpłaty są księgowane tylko w dni robocze i tak przelew nadany w piątek wieczorem dotrze do mnie dopiero w poniedziałek w późniejszych godzinach.
- Produkty materialne wysyłane są za pośrednictwem Paczkomatu Inpost.
Czas dostawy:
- Dostawa produktów materialnych ma miejsce z reguły w terminach:
- Paczkomaty Inpost – w ciągu 2 dni roboczych od dnia następującego po dniu nadania paczki.
Czy mogę zmienić swoje zamówienie?
- Do momentu wysłania przez Ciebie przelewu możesz dowolnie modyfikować swoje zamówienia lub je anulować.
Czy mogę anulować swoje zamówienie?
- Zamówienie zostaje realizowane w momencie wysłania przez Ciebie przelewu, jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś(-eś) nie musisz nic anulować. Jeżeli przelew został już nadany, nie ma możliwości anulowania zamówienia.
Jak zapisać się do lub wypisać się z Newslettera?
- Na powiadomienia mailowe o nowych produktach możesz zapisać się podczas zakupów lub zakładając konto na naszej stronie.
- Wypisać możesz się klikając w link wypisz, który znajduje się w każdym mailu, a także usunąć swój adres z listy na naszej stronie.
Czy mogę podzielić się zakupionymi produktami z innymi osobami?
- Nie. Cena produktów obejmuje licencję na wykorzystywanie tylko przez jedną osobę i jest przypisana do konkretnego adresu email. Nie udostępniaj jej osobom trzecim, ponieważ możesz zablokować sobie możliwość pobierania materiałów w przyszłości.